Blinkering adviseert en begeleidt organisaties in de creatieve industrie bij het ontwikkelen van nieuwe diensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

 

Vanaf vandaag terug te kijken: de MediaTalk die ik had met Finus Tromp van AVROTROS over het verrijken van tv-formats met apps waarmee fans live invloed kunnen uitoefenen op het verloop van o.a. Wie is de Mol.

Lees meer >
< Inklappen
MediaTalk over AV-innovaties

De ontkoppeling tussen mens, locatie en machine

De maandelijkse MediaTalk werd tijdens de Dutch Media Week gestreamd en is nu ook beschikbaar op Youtube. De opnames werden gemaakt door studenten van het leerbedrijf StageX24.

Deze keer waren Guido van der Walle en René Delwel van EMG (voorheen United) mijn gasten. Een boeiend gesprek over alle kansen die de ontkoppeling tussen mens en machine bieden bij het opnemen, editen en distribueren van live tv.

Trots op IMPACT-programma

Dataproducties van jonge talenten

In de tweede editie van het IMPACT-programma van Media Perspectives is een groep van 13 jonge journalisten van start gegaan, die zich een aantal kneepjes van onderzoeksjournalistiek eigen willen maken. De afgelopen 10 weken mocht ik ze begeleiden bij hun eerste dataproductie, die half juni live is gegaan. Hun artikelen zijn ook heel goed opgepikt door andere media. Wat hebben ze precies gedaan?

Lees meer >
< Inklappen
<< | < | 1 | 2 | … | 13 | > | >>