Blinkering adviseert en begeleidt organisaties in de creatieve industrie bij het ontwikkelen van nieuwe diensten en de opschaling daarvan.
“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.
Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

Dag 4 van mijn column in Broadcast Magazine:
Leven lang ontwikkelen: een iets betere term voor wat een paar jaar geleden nog vooral door het leven ging als leven lang leren. Vandaag ga ik eens mijn favoriete stokpaardje berijden. Een leven lang leren is meer dan die 10.000 vlieguren maken van Bill Gates en The Beatles (zie mijn vorige post).

woensdag 22 augustus 2018
Alweer dag 3 van mijn weekcolumn in Broadcast Magazine
Vorig jaar was lid zijn van de scouting het toverwoord (zie ook mijn column van gisteren). Een kleine greep uit wat we deze week voorbij zien komen in de aanmeldingen voor ons Talent Development Programma (TDP).
De vraag of het echt nodig is om te pitchen tijdens de selectiedag, want dat is zo commercieel; of vrije dagen aanvragen terwijl ze nog niet zijn geselecteerd. Vrij naar Van Gaal: word ik nou zo oud, of is Generatie Z werkelijk zo self conscious?
Dag 2 van mijn gastcolumn in Broadcast Magazine
dinsdag 21 augustus 2018
Gisteren was de deadline voor het aanmelden voor ons Talent Development Programma (TDP). We zijn superblij met het grote aantal aanmeldingen, want dan kunnen we lekker scherp selecteren voor de eerste ronde.
Los van de normale formele criteria waaraan ze moeten voldoen, wil je ook de echte pareltjes eruit kunnen halen: zit er iets in de motivatiebrief, CV of portfolio waardoor je ze als mogelijk toptalent kunt aanmerken?