Blinkering adviseert en begeleidt organisaties in de creatieve industrie bij het ontwikkelen van nieuwe diensten en de opschaling daarvan.
“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.
Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

Maandag 20 juli 2018
Deze hele week mag ik de gastcolumn De Week Van... invullen in Broadcast Magazine.
Hierbij ook de integrale tekst en de link naar het oorspronkelijke artikel.
Het kan niemand ontgaan zijn: de koningin van de soulmuziek, Aretha Franklin, heeft het aardse bestaan verlaten. Zaterdag was de prachtige documentaire te zien van haar enige optreden in ons land in het Concertgebouw, precies 50 jaar geleden. Ik zag deze docu vrijdag tijdens het Remember Aretha concert in datzelfde Concertgebouw. Dat maakte de impact nog even wat groter.

DUTCH MEDIA WEEK
10 juli 2018
Wat werkt het beste om succesvol zaken te doen met de Amerikaanse mediasector: een lokale sales agent inschakelen; presenteren op congressen; netwerken op beurzen, of; een gewoon een eigen vestiging openen?
Al deze vragen komen langs in een lekker korte en gratis sessie op 4 september tijdens de Dutch Media Week. Een perfecte voorbereiding op de IBC, waar traditiegetrouw veel Amerikanen komen, of elke andere stap die je wilt nemen om met de VS zaken te doen.

FUSIE VAN 2 OPDRACHTGEVERS
1 maart 2018
iMMovator en Hilversum Media Campus slaan de handen ineen en gaan samen verder als Media Perspectives. Krachtenbundeling, samenwerken en verbinden zijn volgens de nieuwe organisatie het noodzakelijke antwoord op de uitdagingen waarvoor de mediasector staat.