Blinkering adviseert en begeleidt organisaties in de creatieve industrie bij het ontwikkelen van nieuwe diensten en de opschaling daarvan.
“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.
Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.
1-1-2022
Vanaf 1 januari 2022 ga ik fulltime aan de slag als directeur van HKU Media waar de volgende opleidingen onder vallen:
- 2D en 3D Animatie
- Audiovisuele Media
- Digitale Media
- Grafisch Ontwerp
- Illustratie
- Image, Media & Technology
- Fotografie
Dat betekent ook dat ik voorlopig niet beschikbaar ben voor andere opdrachtgevers. Uiteraard ben ik altijd bereikbaar voor wat kortere vragen of klussen!
Vanaf vandaag terug te kijken: de MediaTalk die ik had met Finus Tromp van AVROTROS over het verrijken van tv-formats met apps waarmee fans live invloed kunnen uitoefenen op het verloop van o.a. Wie is de Mol.
De ontkoppeling tussen mens, locatie en machine
De maandelijkse MediaTalk werd tijdens de Dutch Media Week gestreamd en is nu ook beschikbaar op Youtube. De opnames werden gemaakt door studenten van het leerbedrijf StageX24.
Deze keer waren Guido van der Walle en René Delwel van EMG (voorheen United) mijn gasten. Een boeiend gesprek over alle kansen die de ontkoppeling tussen mens en machine bieden bij het opnemen, editen en distribueren van live tv.