Blinkering adviseert en begeleidt organisaties in de creatieve industrie bij het ontwikkelen van nieuwe diensten en de opschaling daarvan.
“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.
Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.
Advies is een onlosmakelijk onderdeel van alle projecten en onderzoeken die Blinkering uitvoert, zowel voor, tijdens als na de opdracht; zowel over het proces als het inhoudelijk resultaat; en zowel over de efficiency als effectiviteit van de mediadienst.
Uiteraard kunt u ook bij Blinkering terecht voor eenmalige adviezen, bijvoorbeeld voor:
- marktverkenningen: advies over medialandschap en mogelijke toepassingen daarvan
- uitbrengen van adviezen naar aanleiding van bedrijfsresultaten of onderzoek van derden
- samenbrengen van relevante partijen
- trainen van medewerkers
- leiden van workshops en congressen
Voorbeelden:
Advies aan CLICKNL over internationaliseringsstrategie inclusief voorbereidend onderzoek.
Conceptontwikkeling, projectleiding en uitvoering trainingsweek Apps4Curaçao in samenwerking met Syntens, TNO en Waag Society
Consultancy met betrekking tot subsidievoorstellen
Consultancy inzet online media SPOT035
Consultancy en workshop Businessmodel Canvas voor start ups tijdens ICT Summit
moderatie New Dutch Wave tijdens SXSW 2017
Enkele organisaties waarvoor ik advieswerkzaamheden (heb) verricht:
Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB)
Stimuleringsfonds voor de Journalistiek